Ουλωτική Αλωπεκία

Τι είναι η Ουλωτική Αλωπεκία

Η Ουλωτική αλωπεκία αποτελεί μία Χρόνια Υποκείμενη Νόσο, η οποία έχει γονιδιακό υπόβαθρο. Στην ασθένεια αυτή, προκαλείται έντονη τριχόπτωση, λόγω της καταστροφής της τριχοθυλακίου, το οποίο αντικαθίσταται με ουλώδη ιστό. Πρόκειται για μία νόσο που επέρχεται ως επακόλουθο της δράσης μίας φλεγμονής, η οποία εντοπίζεται κάτω από την επιφάνεια της δέρματος και δεν είναι ορατή.

Ειδικότερα, αναπτύσσεται ουλή στην προσβληθείσα περιοχή, η οποία οφείλεται σε διάφορες φλεγμονώδεις παθήσεις της δέρματος και παρεμποδίζει την εκ νέου αναγέννηση της τρίχας. Πρόκειται, κατ’ ουσίαν, για νεκρό ιστό.

Η τριχόπτωση παρατηρείται σταδιακά, μετέπειτα, όμως, το προσβεβλημένο από την Ουλωτική Αλωπεκία δέρμα ατροφεί, γίνεται συνήθως λείο και κόκκινο και ενίοτε παρουσιάζει απολέπιση, υπέρχρωση ή υποχρωμία.

Σε ορισμένες περιπτώσεις Ουλωτικής αλωπεκίας, η απώλεια των τριχών διενεργείται σταδιακά και δίχως συμπτώματα, με αποτέλεσμα να μην καθίσταται αντιληπτή από τον πάσχοντα. Ωστόσο, ενδέχεται να συνυπάρχει με κνησμό, καύσο και πόνο και να εξελιχθεί ταχύτατα.

• Εξετάσεις Ακριβείας
  • Διάγνωση σε Κυτταρικό και σε Γονιδιακό επίπεδο
  • Αυστηρά Εξατομικευμένες Θεραπευτικές Αγωγές
  • Άρση των υποκείμενων Αιτιών

Οι Αιτίες της Ουλωτικής Αλωπεκίας

Αίτια Ουλωτικής Αλωπεκίας

Οι έως τώρα Ιατρικές Πρακτικές

Οι μέχρι σήμερα θεραπευτικές μέθοδοι, που εφαρμόζονται για την Ουλωτική Αλωπεκία, συνήθως περιλαμβάνουν τα ακόλουθα:

• Τοπική χορήγηση μινοξιδίλης, φιναστερίδης, ντουταστερίδης, προστακινόνης και λατανοπρόστης, με τη μορφή εγχύσεων στις προσβληθείσες περιοχές ή με τη μορφή ειδικών λοσιόν και σαμπουάν.
  • Φαρμακευτική χορήγηση μινοξιδίλης, φιναστερίδης, ντουταστερίδης, προστακινόνης και λατανοπρόστης
  • Μεταμόσχευση μαλλιών
  • Αυτόλογη Μεσοθεραπεία μαλλιών με Αυξητικούς παράγοντες, κατά την οποία ενίεται στην περιοχή του τριχωτού ​της κεφαλής ένα μείγμα διαφόρων δραστικών συστατικών (πρωτεΐνες με Αναπλαστικές ιδιότητες, ειδικοί ενεργοποιητές, βιταμίνες, αυξητικοί παράγοντες, αμινοξέα, ιχνοστοιχεία, αντιοξειδωτικά, κ.ά.) που επιτείνουν τη θρέψη και συνδράμουν στην ανάπτυξη των τριχοθυλακίων.
  • Φωτοθεραπεία LED, η οποία βασίζεται στη δράση τριών ακίνδυνων μηκών φωτός και επιτυγχάνει διέγερση της τριχοφυΐας, ταχύτερη ανάπτυξη των τριχών, ενίσχυση της μικροκυκλοφορίας στο τριχωτό της κεφαλής, αύξηση της διαμέτρου της τρίχας και βελτίωση του όγκου των μαλλιών.

Η πιο Σύγχρονη Ιατρική Πρακτική – Ιατρική Ακριβείας

Η Ιατρική Ακριβείας αποτελεί την πιο Σύγχρονη Ιατρική Προσέγγιση, παγκοσμίως, που στοχεύει στη λεπτομερή ανίχνευση των πραγματικών αιτιών της Ουλωτικής Αλωπεκίας, μέσω της διενέργειας Μοριακών και Γονιδιακών Αναλύσεων.

Ακολούθως, εκπονούνται αυστηρά εξατομικευμένες θεραπείες, προσαρμοσμένες στις ιδιαίτερες ανάγκες του κάθε οργανισμού ξεχωριστά.

• Κλασικές Θεραπευτικές Μέθοδοι

• Παρωχημένες Διαγνωστικές Μέθοδοι
    • Πρόγνωση της Ουλωτικής Αλωπεκίας, αφού αυτή έχει ήδη εκφραστεί
    • Διαχείριση της Ουλωτικής Αλωπεκίας αφού έχει εκδηλωθεί
    • Αντιμετώπιση σε επίπεδο Συμπτωμάτων
    • Ίδια Θεραπευτικά Σχήματα για όλους

• Οι πιο Σύγχρονες Ιατρικές Μέθοδοι

• Εξετάσεις Ακριβείας σε Κυτταρικό και Γονιδιακό επίπεδο
    • Πρόβλεψη της πιθανότητας εμφάνισης της Ουλωτικής Αλωπεκίας
    • Ανίχνευση των ακριβών μηχανισμών και αιτιών της Ουλωτικής Αλωπεκίας
    • Θεραπείες που στοχεύουν στα πραγματικά Αίτια της Νόσου
    • Αυστηρά Εξατομικευμένα Θεραπευτικά Πρωτόκολλα

Έτσι, μεγιστοποιείται το θεραπευτικό όφελος, με ταυτόχρονη ελαχιστοποίηση χρόνου και κόστους, εν αντιθέσει με οποιαδήποτε άλλα «τυφλά» θεραπευτικά σχήματα.

Για να επιτευχθούν όλα αυτά, εφαρμόζονται τα εξής στάδια:

Αλωπεκία

Διενέργεια Εξετάσεων Ακριβείας

Οι Μοριακές Εξετάσεις διερευνούν με πλήρη ακρίβεια και αξιολογούν το μεταβολικό προφίλ του υπό εξέταση οργανισμού.

Με τη βοήθεια των Γονιδιακών Αναλύσεων, από την άλλη, αναλύονται πολυμορφισμοί (SNPs) και γονιδιακές παραλλαγές στα γονίδια που έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι σχετίζονται με την Τριχόπτωση. Κατ’ αυτόν τον τρόπο:

• Στοχεύουν στα πραγματικά αίτια της Τριχόπτωσης
  • Εντοπίζουν τους μηχανισμούς έκφρασης της Τριχόπτωσης, όταν αυτή έχει ήδη
    εκδηλωθεί
  • Ανιχνεύουν την προδιάθεση των ατόμων να εμφανίσουν Τριχόπτωση

1. Η προδιάθεση που παρουσιάζουν τα άτομα να εμφανίσουν Τριχόπτωση

2. Οι μηχανισμοί έκφρασης της Τριχόπτωσης, όταν αυτή έχει ήδη εκδηλωθεί

Εκπόνηση Αυστηρά Εξατομικευμένων Θεραπευτικών Πρωτοκόλλων

Βάσει των ακριβών διαγνωστικών ευρημάτων, του πλήρους επιγενετικού ιστορικού, της ηλικίας, του φύλου, της συννοσηρότητας, των διατροφικών συνηθειών του ασθενούς και πολλών επιπλέον παραγόντων, διαμορφώνονται αυστηρά εξατομικευμένα θεραπευτικά πρωτόκολλα.

Αυτά αποσκοπούν στην αντιμετώπιση των πραγματικών αιτιών που συνετέλεσαν στην εμφάνιση της Ουλωτικής Αλωπεκίας. Με τη βοήθεια των συγκεκριμένων θεραπευτικών προσεγγίσεων, ο οργανισμός εφοδιάζεται με τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, εμπλουτίζεται η διατροφή του ασθενούς με αντιφλεγμονώδεις τροφές και αποκαθίσταται η κυτταρική και ορμονική ισορροπία της οργανισμού.

Κατ’ αυτόν τον τρόπο, βαθμιαία επιτυγχάνεται η αντιμετώπιση της Τριχόπτωσης και η αναγέννηση των τριχών.

Με εξατομικευμένες Ιατρικές αγωγές και πρωτόκολλα, λοιπόν, μπορούμε να επεμβαίνουμε και να αντιμετωπίζουμε εξατομικευμένα τις κάθε είδους ανεπάρκειες. Τα Ιατρικά Πρωτόκολλα, που  χορηγούνται, προσαρμόζουν τις ποσότητες, τις δόσεις και το είδος των συστατικών, που μεταβάλλονται από άτομο σε άτομο.

Τα κλινικά αποτελέσματα χρήσης τέτοιων Ιατρικών Πρωτοκόλλων, τα τελευταία 20 έτη, είναι παραπάνω από ικανοποιητικά, με ποσοστά βελτίωσης και επαναρρύθμισης της οργανισμού άνω της 90%.

Υποστηρικτικές Θεραπείες

Αυτόλογη Μεσοθεραπεία με Αυξητικούς Παράγοντες

Η Αυτόλογη Μεσοθεραπεία μαλλιών με Αυξητικούς παράγοντες είναι μία σύγχρονη και μη επεμβατική θεραπευτική μέθοδος. Για την εφαρμογή της, αξιοποιούνται ανανεωτικοί και επουλωτικοί μηχανισμοί  του ίδιου του οργανισμού. Στο πλάσμα που εγχέεται στην περιοχή του τριχωτού ​της κεφαλής, περιέχονται πρωτεΐνες με Αυξητικές και Αναπλαστικές ιδιότητες, καθώς και ειδικοί ενεργοποιητές.

Έτσι, αποκαθίσταται και ενισχύεται η λειτουργία των πασχόντων τριχοθυλακίων και αναπτύσσονται νέα κύτταρα. Κατά συνέπεια, βελτιώνεται η αιμάτωση της περιοχής του τριχωτού, με επακόλουθο την επανέκφυση νέων, ενδυναμωμένων μαλλιών.

Πρόκειται για μία πλήρως ανώδυνη, ασφαλή και γρήγορη θεραπεία. Μπορεί να εφαρμοστεί συνδυαζόμενη με κάποια υποστηρικτική θεραπευτική αγωγή. Η διάρκεια της συνεδρίας κυμαίνεται από 30 έως 45 λεπτά και δεν απαιτείται τοπική αναισθησία. Η θεραπεία μπορεί να επαναληφθεί σε χρονικό διάστημα ενός μήνα, έως ότου επέλθει η αποκατάσταση της τριχοφυΐας της πάσχουσας περιοχής.

Φωτοθεραπεία LED

Η Φωτοθεραπεία LED είναι μία ασφαλής, μη επεμβατική και αναίμακτη θεραπεία, η λειτουργία της οποίας έγκειται στη δράση τριών ακίνδυνων μηκών φωτός. Αυτά που επιτυγχάνει είναι τα εξής:

• Ενδυνάμωση και διέγερση της τριχοφυΐας
  • Ενίσχυση της μικροκυκλοφορίας στο τριχωτό της κεφαλής
  • Διέγερση των ενεργειακών κυττάρων του τριχοθυλακίου, γεγονός που εντείνει την παραγωγή ATP από τα κύτταρα και βοηθάει στην ταχύτερη ανάπτυξη των τριχών.
  • Επιτείνεται η τοπική αιμάτωση του δέρματος της περιοχής, με επακόλουθο την αύξηση της διαμέτρους της τρίχας και τη βελτίωση του όγκου των μαλλιών.

Η Φωτοθεραπεία LED διενεργείται στο ιατρείο. Ο αριθμός των προτεινόμενων συνεδριών εξατομικεύεται, με γνώμονα τα κλινικά ευρήματα των Εξετάσεων Ακριβείας. Η Φωτοθεραπεία LED μπορεί να εφαρμοστεί συνδυαστικά και με την Αυτόλογη Μεσοθεραπεία Μαλλιών με Αυξητικούς Παράγοντες, με στόχο τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.